Перейти до основного вмісту
педагогічна практика

26 березня студентки 3 курсу ОПП «Українська мова та література» (спец. «Середня освіта (Українська мова і література)») звітували про свою першу виробничу педагогічну практику «Нова українська школа», а 16 квітня студентки 4 курсу ОПП «Українська мова та література» (спец. «Філологія») та ОПП «Українська мова та література» (спец. «Середня освіта (Українська мова і література)») – про свою останню виробничу педагогічну практику (на захисті практики були присутніми – завідувач кафедри проф. Колесник Н. С., керівники практики від кафедри – доц. Попович Н. М., доц. Гуцуляк І. Г., асист. Грималовський І. С.). Спочатку трохи статистики: на запитання «Чи підуть працювати до школи?» третьокурсниці у відповідях поділилися пів-на-пів, серед четвертокурсниць ствердно відповіли більш ніж половина. Єдине, що стримує, – це невідповідне фінансове оцінювання праці вчителя. Тому що наші студентки бачать себе в школі, під час захисту вони продемонстрували, що вміють вчитися і вміють навчати, уміють надихати учнів Словом. Практика дозволила їм не тільки втілити в навчальний процес уже здобуті знання та вміння, а й подивитися, як працюють реформи в ЗЗСО. Зі студентками 3 курсу говорили про доцільність / недоцільність гейміфікації в освіті, зі студентками 4 курсу розмірковували про позитивні зміни (вони, безумовно, є) і проблеми (яких, теж, на жаль, не бракує) у сучасній школі, зокрема про те, що все більше учнів відчувають труднощі в читанні, не завжди вміють логічно й точно висловити свою думку, про ускладнення системи оцінювання знань учнів тощо. Бажаємо нашим студенткам знайти рівновагу між професією, покликанням, місією, пристрастю  – знайти своє призначення в житті.

Для зацікавлених детальніше про японську концепцію пошуку сенсу життя ікіґай за: https://osvitoria.media/experience/ikigai-yak-obraty-ne-profesiyu-a-zhyttyevyj-shlyah/

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності