Перейти до основного вмісту
Комунікативна поведінка в контексті мовно-національних відносин
  • Кількість кредитів 4
  • Тип Вибірковий
  • Семестр 2
  • Рівень вищої освіти Магістр
  • Підсумковий контроль Залік

У системі підготовки магістрів спеціальності «Філологія» навчальна дисципліна як інтегративна гуманітарна дисципліна відіграє важливу роль. Адже, будучи сформованою в межах антропоцентричної наукової парадигми (на відміну від більшості інших мовознавчих дисциплін і напрямів, що працюють у руслі порівняльно-історичної або системно-структурної парадигм), дає змогу ознайомитися з нормами і традиціями спілкування; довести, що комунікативна поведінка того чи того народу обумовлена національною ментальністю та стереотипами поведінки; з’ясувати, які риси української комунікативної поведінки привертають увагу представників інших лінгвокультур або сприймаються ними негативно чи неадекватно. Навчальна дисципліна розширить гуманітарну підготовку майбутнього фахівця.

Мета: ознайомити студентів з базовими поняттями науки про комунікативну поведінку та основними проблемами її опису; розглянути комунікативну поведінку як компонент національної культури; визначити специфічні риси української вербальної та невербальної комунікативної поведінки на тлі інших лінгвокультур.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності