
- Кількість кредитів 4
- Тип Вибірковий
- Семестр 2
- Рівень вищої освіти Магістр
- Підсумковий контроль Залік
У системі підготовки магістрів спеціальності «Філологія» навчальна дисципліна як інтегративна гуманітарна дисципліна відіграє важливу роль. Адже, будучи сформованою в межах антропоцентричної наукової парадигми (на відміну від більшості інших мовознавчих дисциплін і напрямів, що працюють у руслі порівняльно-історичної або системно-структурної парадигм), дає змогу ознайомитися з нормами і традиціями спілкування; довести, що комунікативна поведінка того чи того народу обумовлена національною ментальністю та стереотипами поведінки; з’ясувати, які риси української комунікативної поведінки привертають увагу представників інших лінгвокультур або сприймаються ними негативно чи неадекватно. Навчальна дисципліна розширить гуманітарну підготовку майбутнього фахівця.
Мета: ознайомити студентів з базовими поняттями науки про комунікативну поведінку та основними проблемами її опису; розглянути комунікативну поведінку як компонент національної культури; визначити специфічні риси української вербальної та невербальної комунікативної поведінки на тлі інших лінгвокультур.